____________ ____________ ταξιδεύοντας: 102 ~ Ποιητικές αναφορές, XXIV - Ελίζαμπεθ Μπάρρετ Μπράουνινγκ: Η πατρίδα της ψυχής μου

ταξιδεύοντας

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

102 ~ Ποιητικές αναφορές, XXIV - Ελίζαμπεθ Μπάρρετ Μπράουνινγκ: Η πατρίδα της ψυχής μου



Elizabeth Barrett Browning (1806-1861)
"σε σένα η φαντασία μου ταξίδευε
να πει τα παραμύθια της"



Στην Ελλάδα

...Και στρέφοντας σε σένα, ω Ελλάδα,
Σε χαιρετίζω με αγάπη και περηφάνεια
Κι όλη τη φλόγα της καρδιάς μου
Σ' ενθουσιασμού αλαλητό ξεχύνω
Για σένα, άλλη μου πατρίδα, πατρίδα της ψυχής μου.
Παιδί ακόμα πρωτολάλητο
Τα χείλη μου, ανοίξανε για σένα.
Τα πρώτα αρπίσματα ήχησαν για σένα.

Σε σένα η φαντασία μου ταξίδευε
Να πει τα παραμύθια της•
Και τώρα, την καρδιά μου Συ μαγεύεις
Και χαίρομαι σαν ένας που πεθαίνοντας
Οραματίζεται τα ουράνια και χαμογελάει...

μετάφραση: Μερόπη Οικονόμου
από την
Ανθολογία Άγγλων ποιητών εμπνευσμένων από την Ελλάδα
έκδοση του Συλλόγου προς διάδοσιν ωφελίμων βιβλίων, 1986



-πορτραίτο: allwomenstalk.com